🏅" Жас Ұлан,Жас Қыран " ББЖҰ мен "Өзін-өзі басқару "ұйымының басшылығымен 5-7 сынып оқушылары арасында "Ұрпақ ұлттық ойынмен шыңдалады" тақырыбында тоғыз құмалақ ойыны өтті. » 185 мектеп
Алматы қаласы Білім басқармасының
«№185 жалпы білім беретін мектеп»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау:
+7(727) 307–93–15
Есепші бөлімі:
+7(727) 306–07–39
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » 🏅" Жас Ұлан,Жас Қыран " ББЖҰ мен "Өзін-өзі басқару "ұйымының басшылығымен 5-7 сынып оқушылары арасында "Ұрпақ ұлттық ойынмен шыңдалады" тақырыбында тоғыз құмалақ ойыны өтті.
13
март
2023

🏅" Жас Ұлан,Жас Қыран " ББЖҰ мен "Өзін-өзі басқару "ұйымының басшылығымен 5-7 сынып оқушылары арасында "Ұрпақ ұлттық ойынмен шыңдалады" тақырыбында тоғыз құмалақ ойыны өтті.

🏅" Жас Ұлан,Жас Қыран " ББЖҰ мен "Өзін-өзі басқару "ұйымының басшылығымен 5-7 сынып оқушылары арасында "Ұрпақ ұлттық ойынмен шыңдалады" тақырыбында тоғыз құмалақ ойыны өтті.
🏅 Мақсаты: Оқушылардың денсаулығын, ой өрісін, икемділігін, шапшаңдылығын, ұлттық ойынға деген қызығушылығын дамыту.
🏅 «Тоғызқұмалақ» ойынының тарихы 4000 жыл бұрын басталған. Ойын жоғары интеллектуалды спорт  түрлеріне жатады. Республикамыздың әр түкпірінен табылған, тасқа қашалып қалдырылған тоғызқұмалақ тақтасының бейнелері де ойынның ертеде пайда болғанынан хабар береді. Жалпы «Тоғыз­құмалақ» ойыншының жылдам ойлауына, есептеудің түрлі тәсілдерін меңгеруіне ықпал етеді және бабаларымыздың осал адамдар болмағанына көз жеткізеді. Ойын негізінен екі ойыншының арасында өтеді. «Тоғызқұмалақ тақтасы» деп аталатын арнаулы тақтада ойналады. Ойын мақсаты — ойыншы өз қазанына кемінде 82 құмалақ жинап жеңіске жету.
🏅Өте қызықты, бәсекелестік  тұрғыда ұйымдастырылған ойын шарты екі  турдан тұрды. Ойынның бас төрешісі болып Макатова Назгүл тағайындалды.   Ойынның шарты толық сақталды және жеңімпаздарымыз мектеп директоры мадақтамасымен марапатталды.
🏅Сонымен қатар, мектебімізде тоғыз құмалақ ойынынан үйірме бар екенін де айта кетейік...
https://www.instagram.com/p/CqKO6u7D_jg/?utm_source=ig_web_copy_link
 

Осы беттің QR-коды:
QR-код этой страницы: